Hop til hovedindholdet

7100 Vejle

Future Vejle Fodboldskole 2024

Arrangementsbeskrivelse

OBS FODBOLDSKOLEN ER UDSOLGT MED LANG VENTELISTE. DET ER IKKE MULIGT AT FÅ PLADS NU.

For første gang nogensinde afholdes Future Vejle Fodboldskole i sommeren 2024 for alle børn i årgang 2010-2017.
I skolernes første sommerferieuge, uge 27, afholdes en seriøs sjov fodboldskole i VB Parken.
Trænerteamet består af dygtige trænere fra Vejle Boldklubs ATK+ Center og Vejle Boldklub. Hele teamet ledes af ansatte fra akademiet.
Fagligheden er derfor i top og det er hele grundlaget for fodboldskolen at det er med fodbolden i centrum.

Future Vejle Fodboldskolen er for dem, der ønsker en uge med seriøs og sjov fodboldtræning. Dette vil foregå i fællesskab med dygtige trænere og vil være en gennemført oplevelse med gode rammer.

En fodboldskoledag vil i store træk se således ud:
9:00 Træning
10:30 Sund frokostpause
11:15 Fodboldaktiviteter på tværs (fx. alternative spilformer, skøre og sjove fodboldlege eller store oplevelser med VB)
12:30 Frugtpause
12:45 Træning
14:00 Tak for i dag

Banen er åben frem til 15:00 så man kan også blive hentet der, men fodboldskolen slutter kl. 14.00.

Udover træning med kvalificerede fodboldtrænere og en masse store oplevelser med VB får du som deltager:
  • VB trænings t-shirt
  • VB shorts
  • Adidas strømper
  • VB bold
  • VB rygsæk
  • Sport24 drikkedunk
  • Sund frokost alle dage (madplan tilsendes senest ugen før fodboldskolen starter)
  • Mulighed for tilkøb af professionelle fodboldskolefotos

Pris: 1.499,-

Ved tilmelding gives automatisk tilladelse til, at Vejle Boldklub må tage stemningsbilleder under arrangementet og at disse må benyttes på Vejle Boldklubs platforme i promoveringssammenhæng.
Desuden tages der portrætfotos af professionel fotograf, som senere kan tilkøbes. Ønsker man ikke at der tages billeder af sit barn skal det oplyses på mail til pl@vejle-boldklub.dk senest dagen inden fodboldskolen starter.

Du er først tilmeldt når du har modtaget en ordrebekræftelse fra NemTilmeld (sendes automatisk).

Ved tilmeldinger udenfor årgang 2010-2017 forbeholder vi os retten til at annullere tilmeldingen.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >