Hop til hovedindholdet

Partnercup U10

Arrangementsbeskrivelse

Kære Future Vejle- eller partnerklub,

Future Vejle inviterer denne sommer igen til Partnercup U10 for drenge årgang 2015 i VB Parken. Stævnet afvikles lørdag d. 17. august 2024.
Som partnerklub på Vejle Boldklubs ATK+ Center er det GRATIS at deltage i stævnet.

KAMPE OG NIVEAU
Alle hold er garanteret min. 3 kampe á 2x10 minutter. Der kan tilmeldes så mange hold som man ønsker på tværs af niveauerne. Der kan tilmeldes på 4 niveauer: A, B, C og D.
Der spilles uden resultatformidling og stillinger, så der er 100% fokus på fodboldspillet og den gode fodboldoplevelse.

DØMMES FRA SIDELINJEN
I vores optik skal børnefodbold ligne spillet i skolegården så meget som muligt. Derfor mener vi heller ikke det er nødvendigt med dommere på banen. Kampene dømmes derfor af de ansvarlige trænere på sidelinjen. Hvis der er uenighed om hvem, der dømmer, vil det være førstnævnte hold, der har opgaven.

REGLER
Der spilles efter DBU's normale regler for 5-mands fodbold.

HALVÅRSSPILLERE OG HOLDKORT
Der må anvendes så mange spillere som man ønsker på hvert hold - vi opfordrer blot til at den enkelte træner vurderer, hvad der giver bedst mening ift. niveau og spilletid. Der må dog kun anvendes max. 2 halvårsspillere pr. hold jf. DBU's reglement.  Vi opfordrer til, at der spilles efter DBU's princip om Lige Meget Spilletid til alle spillere.
Alle hold skal aflevere holdkort med spillernavn, fødselsmåned og rygnummer - uanset om der anvendes halvårsspillere eller ej.

SPILLESTED OG TIDSPUNKT
Alle kampe spilles i VB Parken, Hellumvej 9, 7100 Vejle. Der stræbes efter at afvikle alle kampe på de to kunstbaner, men alt efter antallet af hold og puljer, kan det blive nødvendigt at spille én eller flere puljer på græs.
Stævnets længde afhænger af antallet af tilmeldte hold. Det forventes dog, at stævnet afvikles mellem kl. 9:00 og 14:00.

Ved spørgsmål kan du kontakte Marc Pedersen på map@vejle-boldklub.dk.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >