Hop til hovedindholdet

7100 Vejle

U5-U7 træneraften

Arrangementsbeskrivelse

Torsdag d. 23. september 2021 kl. 17:00 til ca. 19:30 afholder Future Vejle for første gang U5-U7 træneraften og du er inviteret!

Vejle Stadion vil danne ramme om en spændende aften, hvor centrale personer fra Vejle Boldklubs akademi vil holde oplæg omkring det gode børnemiljø.
Der vil blive serveret en omgang aftensmad undervejs og det er GRATIS at deltage i arrangementet. Der er et ubegrænset antal deltagere for alle Future Vejle klubber.

Emnerne for dagen spænder bredt og går fra teoretiske indslag omkring den aldersmæssige skævvridning i børnefodbold (kaldet Relativ Alders Effekt) og helt til lavpraktiske tips og tricks til værktøjer som kan bruges og muligheder du har som træner i en Future Vejle klub.

Undervejs i løbet af aftenen vil det også være muligt at netværke med andre lokale fodboldtrænere samt Vejle Boldklubs personale.

Vi glæder os til at se dig til en spændende aften på Vejle Stadion!

Hjælp gerne med at sprede budskabet i din klub 😄

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >